PROGRAM KHIDMAT BAKTI SISWA UITM SHAH ALAM FAKULTI SENI BINA PERANCANGAN DAN UKUR.

Aktiviti Terkini | 5 & 8 Mei 2016

Program Khidmat Bakti Siswa UITM Shah Alam Fakulti Seni Bina Perancangan Dan Ukur Anjuran Bersama Masyarakat Kg. Baru Kemasik Anjuran Bersama Dun Kemasik, J3K Kg. Baru Kemasik Dan Kerjasama PI1M Kg. Baru.

Tarikh: 5 & 8 Mei 2016
Tempat: Dataran Pasar Malam Kg. Baru Kemasik Dan Sekitar Kampung Baru

Program khidmat bakti siswa bersama J3k Kg Baru Kemasik dan Masyarakat yang disertai oleh pelajar2 dari Uitm Shah Alam Fakulti Seni Bina Perancangan dan Ukur seramai 38 orang selama 4 hari 3 malam. Bertujuan untuk memperkenalkan Kg Baru kepada pihak luar serta mendapatkan info-info berguna untuk tujuan pembangunan kampung kearah lebih membangun dari segi infrastruktur dan juga landskap.

Aktiviti :-
1. Pembentangan slide info kampung oleh PI1M Kg. Baru
2. Gotong-royong disekitar pi1m dan juga kampung
3. BBQ
4. Mengecat dan membuat tugu kampung











Pertandingan memancing yang dianjurkan oleh J3K Kg Baru dengan kerjasama KRT, Komuniti 1 Malaysia, Pusat Internet 1 Malaysia Kg Baru dan sokongan sepenuhnya oleh Adun Kemasik. Turut di bantu oleh Peserta Bakti Siswa Uitm Shah Alam.

Tarikh : 7 Mei 2016
Waktu : 7.00 Pagi – 12.00 Tengahari
Peserta : Terbuka kepada semua

Pada 7 Mei 2016, J3K Kg Baru dengan kerjasama KRT, Komuniti 1 Malaysia, PI1M Kg Baru dan disokong sepenuhnya oleh Adun Kemasik iaitu Yb Ir Rosli B. Othman telah mengadakan pertandingan “ CABARAN LUBUK SIRI KE 5”. Pertandingan ini merupakan pertandingan wajib diadakan setiap tahun dengan bertujuan untuk mengeratkan lagi hubungan diantara penduduk. PI1M Kg. Baru di tugaskan untuk membuat Banner,tag, replika cek, borang pendarftaran dan juga sebagai media promosi.


Banner Pertandingan




Tag Urusetia




Replika Cek Pemenang




Aktiviti







Kembali ke halaman utama